Spre deosebire de altii care de mici au visat sa zboare Nicu isi ocupa in copilarie gandurile cu alte lucruri….. cu toate ca de mic a crescut printre avioane, parintii sai lucrand ca meteorologi la Aeroportul Suceava. Totusi inevitabilul s-a produs odata cu inscrierea la cursurile de planorism si bineinteles, viata lui Nicu a capatat atunci un alt sens.
Aprilie 1987 – primele zboruri cu Blanik la aeroclubul Suceava, la care a activat pana in 1995, brevetat in 1988, continua activitatea pe IS 28… Intre timp incolteste idea de a face din asta o cariera si intrerupe temporar planorismul pentru a obtine un brevet de pilot profesionist. A absolvit odata cu ultima promotie(1993) sectia civila a scolii de la Boboc.
Urmeaza firesc o cariera in aviata de transport la companiile aeriene Tarom, Blue Air si Qatar Airways zburand multe tipuri de avioane AN24, ATR42/72, B737, A320 si acumuland peste 10 000 de ore de zbor.
Iata ce spune Nicu: “Zborul fara motor, cel mai fascinant dealtfel dupa parerea mea, nu l-am abandonat, intuind beneficiile sale in cariera si neuitand placerea imensa pe care ti-o ofera.”
Nicu are licenta de zbor cu parapanta din 2006 si practica cu regularitate zboruri la munte, in Turcia, Elvetia, Austria si bineinteles Romania.
In 2008 Nicu incepe o colaborare cu Aeroclubul Brasov, in al carui lot inca figureaza, reia activitatea la planor, obtine licenta de zbor ULM si reinoieste SEP.
Inutil de spus ca timpul lui liber s-a consumat, cu mici exceptii, ori pe campurile aerodroamelor ori pe la diverse locuri de zbor cu parapanta….
Relatia de prietenie cu Bogdan Manoiu i-a oferit recent ocazia de a intra in clubul select al detinatorilor de planoare si in XC Romania.